God eftermiddag (morgon för mig)!

Nu är jag lite piggare än vad jag var igårkväll. Jag kan inte riktigt fatta att det faktiskt är sommarlov nu. Efter ett halvår av slit och stress av betyg. Det slipper vi nu i 2,5 månader, helt otroligt.

På tal om betyg, på andra terminen i åttan ligger jag på VG i alla ämnen utom NO. Och faktiskt starkt VG i dom allra flesta av dom ämnena, vilket inte står på pappret, men ändå. Det är jag faktiskt riktigt nöjd med. Det betyder ju att det blir hyffsat lätt att nå enda till toppen i slutbetygen.

Jaja, ikväll var en tripp till Snäck planerad, men dom säger att det ska bli regn lite senare, så vi får se hur det blir med det. Reserv planen är att fixa lite hemma innan Josefine kommer hit imorgon. Hon ska ju bo hos mig fram till midsommar om jag inte redan nämnt det, det ska bli superkul! Vi ska ju vara roomies på ölandslägret också. Håller tummarna på att vi inte börjar gå varandra på nerverna, det skulle vara trist.

Ojj, vilken lång text det blev nu.


Roomie! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0