Home sweet Home!

Nu är jag hemma från lägret igen! Öland har varit skit kul, och jag har verkligen kommit alla nära där, vissa närmre än andra såklart. Oj, oj, oj va jag kommer att sakna alla när det här med konfirmation är över!

Vi har haft ett ganska fullspäckat schema, och vi har gjort en massa roliga saker. Jag orkar dock inte berätta, det finns så mycket och jag känner att jag inte kan tjata om det i ett enda inlägg. Nej, det skulle nomineras till världens längsta inlägg. Så jag ska ladda upp en massa bilder istället!

Men ni vet ju om kruxet med kamera. Jag har ju faktiskt ingen! Så det kommer bilder, men jag vet inte när eftersom att jag måste tigga kort från Nina. Snälla, söta, rara Nina?
 



Ett minne för livet!


Vi är garanterat snyggast!


Bästaste Marcus! Med gura, kan det bli bättre liksom?

Haha, det var en liten förhandsvisning ;)

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jo om du sjunger så blir det ju det ;-)

2009-06-29 @ 02:00:27
Postat av: Emma

Haha, vad snygga vi va med våra vackra tröjor ;) saknar Öland redan :(<3

2009-06-29 @ 11:34:30
Postat av: Josefine

Bäst vi hade det ju! ;)<3<3 Roomie;)

2009-06-29 @ 12:40:36
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0