Partnersarna Puffbyxa.

Det är jag och Olivia det! Paxarpartners. Partnersarna Puffbyxa. Jo, vi båda har ju nämligen små puffbyxor, där ifrån kommer namnet.

Jag har varit nere på Frimurarlogen och jobbat med mina paxarkompisar. Det var faktiskt kul. Dock kan jag inte skriva så mycket mer för den här tösen skall sova!



  
Partnersarna Puffbyxa. <3



Man vet att någonting blivit fel när ens 12åriga partner kan ha ens skor...Olivia har mina svarta skor på sig och jag har hennes grå. Gud, jag har precis insett vad alla pratar om. Jag är liten!

Kommentarer
Postat av: Josefine

åååå, va söta ni är <3

fint tagna bilderna där ;) kramiss<3

2009-06-10 @ 00:16:01
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0