Regn?!

Godmorgon små nyvakna filurer. Jag känner mig som en nyvaken filur, även fast att jag redan varit uppe en timme. Gick upp lite tidigare idag för att hinna städa mitt rum, men det gick på 20min så här sitter jag påklädd, iordning gjord och frukostäten(?) och har ingenting att göra. Jag funderar på att dammsuga rummet också så att jag har det gjort. Men jag orkar inte!

Det blev väldigt sent igår trots att jag försökta skynda mig i säng. Så nu är jag supertrött. Men vi har typ två lektioner idag i skolan, så det är lugnt.
 Förresten, kollade tidningen också. Det ser ut som att det kommer regna både imorgon och på fredag. Det är ju bara taskigt tycker jag! Jag menar, imorgon har vi klassensdag och ska ner till stranden och spela kubb och brännboll och bada och bara ha en trevlig sista dag, men nej. Nu kommer vi att få sitta inne i vårat klassrum istället. Hur kul är det liksom?

Och på skolavslutningen ska det tydligen OCKSÅ regna! Fy för satan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0