Rocker!


Tänkte visa er en bild jag ritade nyss, skulle ju skärt av mig där bredvid men dumma picasa funkade inte. Så det blir så här fult istället. Men det funkar ju!

Imorgon ska jag, Olivia och Josefine hålla i våran pax-träning. Det ska bli kul faktiskt! Det är skittrist att det är risk för regn och att vi inte kommer in i aulan eftersom att vi inte har någon nyckel, men vi får försöka göra det bästa av situationen, right flickor?

För övrigt håller jag på att spåna på en nu heder till bloggen som miss Johanna ska hjälpa mig med. Så håll i hatten för snart ändras det här! Nej, vet ni vad? Nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Pax Emma

Den blev jätte fin

2009-06-03 @ 15:21:28
URL: http://paxemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0