Toppen till Bottnen.

Från toppen till bottnen på två dagar. Fy, det är tråkigt att känna såhär. Att känna att självförtroendet man byggt upp som varit på topp väldigt länge bara sjunker för varje timme. Och att när man tillslut erkänner det för sig själv bara blir ännu värre. När det sedan gått så långt att man börjar dra ner sina kompisar i skiten är bara för mycket. Där måste det verkligen få en vändning.

Jag måste fan leta upp dom där lyckopillerna Thim snackar om att jag går på. Dom finns här innerst inne. Det var jätte längesen jag mådde som jag gör. Och jag måste erkänna att jag inte mår bra alls. Alla "såren" innuti brister upp. Tankar flyter i väg. Minnen upprepas i huvudet. Tårar finns bakom ögonlocken som man vägrar låta falla ner på kinderna. Vill inte vara svag, får inte vara svag. Jag är trasig. Har alltid varit trasig. Det gäller bara att försöka glömma det.

Var fan är dom jävla lyckopillerna när man behöver dom Thim!? :(

Kommentarer
Postat av: Thim

Dom finns där inne någon stanns! Vart tog den glada, spralliga Diana vägen? Hon är också där inne, bara du letar lite :)

2009-06-03 @ 22:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0