Blogga?

Hejsan hoppsan Dianas blogg!
Jag, Sara, Emma, Malin och Kornelia är hemma hos Diana och gör något!? Vi har spelat Fotboll och brytit folks revben... mindre kul! Sen har vi tagit lite kort med Dianas webbkamera också.

 små fåniga barn? nej mest skrattanfall!

 mindre charmande bild...

 misslyckade fjortisar! Enligt Sara platsar jag tydligen här...

 Allmänt konstig bild!

 man ska tydligen älska denna orättvissa värld!?

 Rockiga? nej, töntiga :P

 Alla tillsammans... tyvärr saknar vi några!

Snart ska i alla fall jag hem för imorgon ska vi på konfirmation... jaja jag överlever nog!
Så nu har jag bloggat på min 7-up kompis blogg!


 Jag <3 7-up

Haha nu ska jag hem, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0