Amigo

Jag och Josefine skulle egentligen gått till domkyrkan idag på någon temadag, men när vi kom fram till kyrkan såg vi världens största gäng komma mot ingången, vi blev rädda och typ sprang där ifrån. Vi satte oss istället och kollade på när vi var med i Amigo för ett par år sedan. Gud va kul det var att se!


Jag och Jossan kammar hem vårat första poäng!

Kolla Josefines blogg om du vill se introt när vi sjunger. Lite i otakt, men det är en annan femma!
Juste, när vi varit ute med Wilma såg vi helt plötsligt våran konfirmanderpräst! Hon trodde ju att vi var i kyrkan, så vi rusade in på Josefines gård xD

Kommentarer
Postat av: Emma

Shiieett vad söta ni är :D<3

2009-03-29 @ 21:39:46
Postat av: Josefine

<3333 fy va kul det var !!! =)

2009-04-03 @ 17:03:57
URL: http://josefineullberg.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Det var verkligen kul att få följa med er till Malmö. Vi bodde verkligen mitt i stan. Jag tyckte ni var så stor då men på filmen var ni små men stora stjärnor.

Kram









2009-04-03 @ 19:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0