BULLSHIT.

Nu är våran film klar! Filmen Bullshit som handlar om Philippa (jag) som flyttar från Sollentuna till Visby. I sin strävan efter att bli populär sviker hon både sig själv och sina vänner. Med andra ord en riktig "tonårs-film". Efter att vi fixat klart med filmen gick jag ner till St:Hans skolan för att ha paxträning. Började idag, igen. Har hoppat på och av ett tag nu.

Imorgon har vi ledig dag, och jag har absolut ingen aning om vad jag ska hitta på. Får väl åka ut till stallet eller något i den stilen. Juste! Vi har ju hemprov i sexualkunskap som ska vara inlämnat på torsdag, vi ska skriva en berättelse om hur en befruktning går till, beskriva ett könsorgan, diskutera om aborter och massa andra grejer. En berättelse!
Våran No-lärare kommer ha riktigt kul när han ska gå igenom dom där sen.

Nu sitter min kisse bakom min dörr och kommer anfalla mina ben när som helst. Hmm, jag ska nog överaska henne med att hoppa på henne istället! Se upp Kittsson, I'm going in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0