...

Okej, om ni inte vågar kommentera med era egna namn kan ni lika gärna skita i att kommentera alls? Asså visst om ni kritiserar mig, för jag bryr mig inte. Jag har bättre självkännsla än så. Men vågar ni inte stå för vad ni själva tycker kommentera inte alls?! En kommentar jag fick förut:
Från: "Eh!?"
"Du har liksom varit sjuk i en dag, ofta man går ner i vikt?"
 
Ja, du som är så feg och inte vågar skriva ut vem du är, här är svaret på din fråga. Jag har inte kunnat äta överhuvudtaget på två dagar eftersom att det är något fuckat med min hals. Och min kropp fungerar så att äter jag inte regelbundet tappar jag lätt vikt. Och ja, jag hade gått ner. Inte mycket, men det sa jag väl inte heller?

Nästa gång, stå för vad du kommenterar och skriv ditt jävla namn istället för att skriva kodnamn. Annars kan du skita i att kommentera alls. Inget mig emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0