Föreläsning.

Förlåt att jag inte skrev någonting igår, men jag hade inte tillgång till dator på hela dagen. Efter skolan började jag, Johanna, David, Amanda, Sebbe och Julia spela in några scener till vårat filmprojekt på svenskan. Och efter det kom mamma och hämtade mig och vi körde ner till kongresshallen för att gå på en föreläsning hon köpt biljetter till. "Att växa genom möten och att välja glädjen" hette den och genomfördes av Kay Pollak. Den var faktiskt jättebra! Men jag kan sätta 100kr på att jag var yngst där. Jag och mamma gick därifrån i armkrok tre timmar senare och citerade vad han sagt och gapskrattade. Det var längesen jag hade så kul med henne utan att mobba pappa.

Idag fortsatte vi iallafall att spela in filmen, och vi kanske har hälften kvar skulle jag gissa. Och nu på kvällen har jag pluggat. Suck, jag hatar att ta med skolan hem. Varför kan man inte hålla sig till att studera i skolan? Det är märkligt tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kul att ni tyckte föreläsningen var bra. Jag var där med några arbetskompisar och vi använde det där du vet "utsänd att prövas på" dagen efter på jobbet, vi fick verkligen några extra skratt.

2009-03-13 @ 19:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0