Förlåt igen!

Jag skrev ju ingenting igår heller! Usch va dålig jag blivit på att blogga...näe, men jag har bara inte hunnit. Igår efter skolan skulle vi iallafall spela in en scen till filmen, men Johannas kamera slutade fungera, så det gick inte. Jag, Amanda, Emma och Nina gick och fikade på hedbergs istället, även fast att Nina inte kunde stanna så länge så var det kul. När Nina gått gick vi som var kvar ner till karamellboden och köpte godis och fortsatte sedan hem till Emma. Vi kollade igenom skolkatalogen från när vi gick i förskolan, och gud vad alla var söta! Hittade även en bild på min storasyster när hon gick i 9.an. Det var kul att se!

Sen åkte Emma och Amanda och träffade Gustaf, Ville, Kornelia, Nina och Ludde. Dom (- Amanda) skulle spela in sin film, medans jag knallade hemmåt. Amanda fick nämligen låna min cykel så hon kom hem till mig runt tio för att lämna tillbaka den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0