Fullspäckad lördag.

Idag har jag faktiskt planerat in massa grejer inför lördagen, jag tänker inte ha två slödagar i rad! Så, vid tre kommer David hit. Vi ska baka muffins och se på filmen jag laddade hem igår. Den handlar om Tina Turner och hennes liv. Den är jättehemsk. Efter det ska jag gå och se på "Yes Man" med Mimmi. Kommer bli en super kul lördag!

Amanda ville att jag skulle springa med henne också, men jag tror inte riktigt att jag hinner det. Tyvärr.

Så, nu har jag lite dötid att ta igen innan det är muffindax. Det är ju jättefint väder, men jag har ingenting att göra ute. Kommer väl sluta med att jag sitter och lyssnar på musik som vanligt. Nåja, det fungerar det med! Jag kan ju alltid diskutera gymnasium med pappa också. Eller...nej, jag vill inte bli osams med honom idag. Det får vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0