Fullt upp...

Jag är så arg på mig själv för att jag inte bloggat på sistone! Men jag har fullt upp för tillfället. Har inte haft tid att suttit mig vid datorn pga filmprojektet som ska lämnas in på fredag, redigerat och klart. Jag har tillochmed fått sms från folk som undrar hur jag mår bara för att jag inte varit inloggad på msn. Vilket jag annars är typ hela tiden. Iallafall, förlåt. Jag ska bättra mig, och om det inte blir en förbättring ändå kan jag garantera att efter fredag kommer datorn att gå på högvarv igen!

Iallafall så fikade jag med Emma, Kornelia, Amanda och David på Hedbergs idag. Sebbe var också där en liten stund, men som sagt. Det var inte länge. I kväll har jag bestämmt att jag ska gå och lägga mig tidigt. Så nu är det dags för mig att hoppa in i duschen och sedan ta på mig pyjamas.

För er som är intresserade går min pyjamas i Snobben-tema nu xD Har ett par blåa sidenkalsonger med snobben på, och ett vitt linne med, såklart, snobben. Jag hade lust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0