Glassbaren!

Idag vaknade jag vid halv två, flög upp och tävlade med mig själv om att jag skulle hinna göra i ordning mig så att det skulle se ut som att jag varit uppe i timmar på tio minuter. Jag vann med två minuters marginal! Iallafall, sen drog jag och David ner till glassbaren och köpte årets första glass. Saffran och vitchoklad fick det bli. Senare mötte vi upp Amanda.

Vid halv sju mötte mina vänner upp Nina, Emma och några andra och jag cyklade hem. Jag och mamma skulle nämligen ut och äta och sen skulle vi se på "Män som hatar kvinnor". Filmen var faktiskt riktigt bra, brukar inte gilla svenska filmer. Hur som helst. Jag hade inte kissat på hela dagen, så mitt under filmen börjar det verka i blåsan. Ni vet, när man är så sjukt kissnödig att det bara dunkar och det känns som att man ska exolpdera, så jag fick rusa ut till toaletten. På vägen in igen välte jag omkull två popcorn bägare och slog till tre människor...hahah, jag tror att dom blev irriterade på mig!

Nu har jag väntat på att tvätten skulle bli klar, jag hade nämligen i uppdrag att hänga upp den. Så för att underhålla mig har jag rensat min garderob, så Fredrika. Jag har massa kläder till dig xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0