Händelserik Söndag.

Dagen började med att jag faktiskt vaknade innan väckarklockan ringde vid halv 10. Skulle nämligen till Terra Nova kyrkan idag. På vägen dit lossnade mitt bakre däck från hjulet, så jag fick gå med cykeln och kom lite senare än alla andra. Jag och Nina hade fått i uppdrag att läsa förbönen med Patrik, det gick väl bra, mengud va nervösa vi var innan! Efter gudstjänsten var det marknad och som konfirmander var vi tvungna att hjälpa till med att sälja olika grejer, jag och Amanda hamnade i brödståndet. Sen skjutsade Emma mig till öster eftersom att min cykel kolapsat och jag ringde David eftersom att jag inte orkade gå hem.

Vi drog ner till glassbaren, den här gången blev det smakerna - Fläder, Lime sorbeet och Saffran. Vi gick med våra glassar ner mot piren och snackade om lite allmäna saker. Väl ute på piren, tror ni inte att jag trampar snett?! Fick skippa gymnastiken tack vare det, och tror att jag vrickade till foten. Äsch, det blir bättre om någon dag!

Till sist träffades film-teamet och spelade in den tredje sista scenen till våran film och nu sitter jag här och ska snart se på Beck med mamma! Tror att vi skulle äta någon mumsig efterrätt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0