Hejj Bloggen!

Nu har jag kommit hem från kyrkan! Och nu har jag bara fyra mässor kvar som jag måste gå på. Tjoho, jag är glad! Iallafall, det var en snubbe som jag satt bredvid som frågade mig saker hela tiden. "Vart är vi nu? Vad ska vi göra nu? Vad betyder det där? Vilka psalmer är det?". Och trevlig som jag är svarade jag på alla frågorna med ett leende på läpparna även fast att jag kände handen knytas till en knytnäve efter den tolfte frågan.

Ikväll har jag inte så mycket inplanerat. Ska på gymnastiken vid fyra och så ska jag se på Beck med mamma. Annars blir det väl mest en vanlig slappar söndag.

Slutligen vill jag ge en applåd till Josefine som äntligen kommit in i "Om jag kunde drömma"!

Kommentarer
Postat av: josefine

jag vet ! =)

jag fattade inte så mky i början men nu är den riktigt spännande, jag håller på med första kapitlet nu. fast efter denna dag kommer jag nog yttligare något kapitel !



tack för en super fin bok <333

2009-03-08 @ 13:10:21
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0