Hemmakväll.

Eftersom att jag varit hur slut som helst nu har jag tagit besltuet att vara hemma och se på film ikväll. Veckan har kört slut på mig med träningar, plugg och massa andra saker som jag inte kan nämna. Iofs är jag alltid trött, men det brukar inte vara såhär. Mamma har stått och lagat kallops (vet inte hur det stavas?) sedan klockan fyra för första gången, så hon är på jättebra humör och skuttar omkring lite här i huset. Själv har jag pluggat till provet vi har i näringslära, jag vet att det är lång tid kvar men allt ska ju fastna i huvudet. Det är ett stort prov.

När jag har ätit ska jag kura ihop mig i sängen med lite te och se på Twilight. Lyssnar på soundtracket nu, och jag verkligen älskar dom låtarna! Därför blev jag sugen på att se filmen igen. Går nog och lägger mig hyffsat tidigt, det tar på krafterna att bara sova 6 timmar varje natt. Hur som helst. Ha en bra kväll! Kanske kommer upp ett till inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0