Hurra, hurra, hurra, hurra!

Detta blir ett speciellt inlägg! Det är nämligen så att jag skriver på inlägg nr. 100! Tjoho! Och vad ska man göra för kul då? Jag gillar att kolla på bilder på andras bloggar, så jag kan lägga in några bilder från föregående år och visa hur mycket jag förändrats på så kort tid! Ojj, det där lät töntigt. ^^


Jag, Josefine och Malin på skolavslutningen i 6.an.


David på våran klassutflyckt i Alskog. Vi hade precis börjat i den nya
klassen, så knappt någon kände varandra.


Jag på hösten år 2007, under min "bitch"-period, blää.


Första gången jag umgicks med David och Amanda.


Första DAJ-kvällen, början på mitt s.k. "nya liv".


Jag på valborg i självö förra året.


"DAJDS" första film. Cinderella VS Little Read Riding Hood and a Homo-
sexual Pig.


Schlagerfestivalen 2008, Perelli i...Helsingfors?


Kornelia, första sommarvärmen 2008!


Sommaravslutning 2008


Kneippbyn första dagarna på sommarlovet.


16 juni, dagen då jag skulle få kontakt med min bästavän<3


Jag 5 juli, några dagar innan jag skulle träffa min rockpojke<3


Halloween 2008<3


Slutligen, jag nu. Eller ja, för några dagar sedan ^^

Grattis bloggen, vi kör på 100 inlägg till! <3

Kommentarer
Postat av: amanda

det stavas SJÄLSÖ!!!! INTE självö!!!! diana diana diana :P<3

2009-03-13 @ 06:46:31
URL: http://amandasollen.blogg.se/
Postat av: josefine

vilken rolig idé du gjort ! Fina tider <33

2009-03-13 @ 16:14:04
URL: http://josefineullberg.blogg.se/
Postat av: malin

åh vilka minnen man saknar dom på något sätt <3<3<3

2009-03-14 @ 19:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0