Konstigt med smink.

Ojj, vilken rubrik! Men nu efter sportlovet då man inte har smink, speciellt inte efter att man har varit sjuk, känns det jätte konstigt med smink på. Ögonen svider lite, och man får inte gnugga sig i ögonen (vilket är det värsta enligt mig).

Idag efter skolan gick jag, David, Amanda, Josefine, Vendela, Nina och Emma till Hedbergs och tog en mysig fika. Som alltid sitter vi kvar i evigheter och bablar på med höga röster, jag är nästan förvånad över att han inte slänger ut oss? Det var meningen att jag skulle ta bussen hem, men den gick inte, så jag fick gå. Nåja, lite frisk luft skadar inte! Dock var det ganska kallt om händerna, men jag hade andra tankar i mitt huvud. Jag vet att det kanske är lite tidigt att tänka gymnasieplaner, men jag kan inte låta bli att drömma mig bort till mig i en liten studentlägenhet i Stockholm! Ååhh, jag vill!

Imorgon ska jag förresten ut och springa med Johanna! Ringmuren runt. Jag håller tummarna för oss, min kondition har verkligen blivit kass.

Kommentarer
Postat av: josefine

mys pys på hedbergs !!! <333

ringmuren runt, lycka till :)

2009-03-03 @ 21:56:12
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0