Lalala...

Förlåt att jag inte skrev något igår, men när jag kom hem hann jag bara dumpa mina grejer och sedan stack jag ner till Hedbergs med David och Saga. Nina var där en liten stund också, men inte alls länge. Sen drog jag hem till Josefine innan pax började. Efter pax pluggade jag hela kvällen med det satans No-provet som skulle vara inlämnat idag. Jag blir seriöst arg på Micke om jag inte får VG på det provet. Jag har aldrig fått VG av honom, men jag fick det av Kattis. Då fick jag till och med MVG på ett prov.

Nåja, idag efter skolan gick jag ner till glassbaren med Melina. Där träffade vi Oscar, Frej och Leo. Oscar åt en tiokulors glass. Ni sitter vi och ser på Beverly Hills och jag, som ni ser, bloggar. Snart ska jag väl hem och äta. Sen vet jag inte om David skulle komma hem till mig eller inte. Vi sa det i skolan, men jag vet inte om det blir av. Måste hur som helst plugga ännu mer ikväll, det känns som att det är det enda jag gör nu! Tränar och pluggar. Blää, not fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0