Ledig dag.

Idag hade vi ju ledigt från skolan, och jag vaknade redan vid 10! Det är inte likt mig, brukar ligga och sova bort hela dagarna. När jag vaknat ordentligt satte jag mig och åt frukost framför tvn, jag som aldrig ser på tv (konstig morgon för mig). Sen satte jag på mig mjukiskläder och cyklade iväg till Johanna. Vi kom överens om att springa idag också nämligen. Så vi sprang våran runda, och när vi kom tillbaka jobbade vi ihop lite lunchpengar och gick ner till Hedbergs för att träffa David, Amanda och Sebbe.

Vi har ju ett filmprojekt vi ska göra på svenskan, och hela dagen spenderades åt att skriva manuset. Så efter mycket skrik och skratt är vårat manus klart och på måndag är vi redo att börja filma. Arbetet ska vara redigerat och klart om två veckor, så vi har ingen dötid direkt.

Nu sitter jag och inte har en aning om vad jag ska hitta på. Jag har tråkigt. Någon som vill komma hem till mig och roa mig lite grann? Bara lite?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0