MÅNDAG

Japp, sportlovet är över men här sitter jag och har degat en hel del i hopp om att få gå till skolan imorgon. Thst's right, jag vill faktiskt gå till skolan. För tillfället sitter jag och lyssnar på Rise Against och är väldigt godissugen. Jag kan ju äta nu förresten! Halsen har blivit tusen gånger bättre och gör bara lite ont. Tjoho, jag kan äta!!

Sen funderar jag på att göra om min design också, till något vårigare. Men jag har ju inget photoshop, vilket suger extremt. Jag vet i princip hur jag vill göra, men som sagt kräver det photoshop och någon som faktiskt vet hur man använder det...så det suger.

Gaah, jag stör mig extremt på våran badrums lampa, den glappar och blinkar sitt förfärliga ljusrörs-ljus in till mitt rum. JAG MÅSTE FÅ STOPP PÅ DET....NU!

Kommentarer
Postat av: Amanda

ladda ner picasa 3 det är gratis , det har det nödvändigaste man oftast brukar använda i photoshop i vanliga fall. Suddning,kontraster och massa coolish effekter. som ett enklare photoshop junior ^^

2009-03-02 @ 17:46:28
URL: http://amandasollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0