No-prov.

Eftersom att det är ganska många punkter dom ska vara med i berättelse-provet så bestämmde jag mig för att dela upp dom lite och göra två berättelser. Nu har jag skrivit klart mig första som handlar om Calle. Den hanldar om befruktningen och graviditeten. Nästa berättelse ska handla mest om etik och moral inom sexualité, och om vissa preventivmedel eftersom att jag inte fick med det i "Calle-berättelsen".

Haha, tyckte att jag var tvungen att skriva det bara. Nu ska jag ha lite kvällsmys. Dricka te, äta chokladbollar och läsa ut min bok. Jag har bara två kapitel kvar i "Så länge vi båda andas"! Jag kommer dö när den är slut! Jag menar, det är ju sista boken. Någon som har något bra boktips? Snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0