På ovanligt bra humör!

Jag sitter och är på ovanligt bra humör! Jag vet inte riktigt varför, men jag är väldigt glad bara! Kvällen blev som jag trodde jättekul. Först världens mys med David, bästavän mys. Vi åt våra super muffins, såg på filmen och sedan på vänner. Sen när klockan tickade mot sju cyklade jag ner och träffade Mimmi. Vi gick hem till henne en liten stund och bara småpratade och sedan gick vi till bion.

"Yes Man" med Jim Carrey, grym film! Man kan inte göra annat än att gapskratta! Efter bion drog vi hem till Frej och spelade Guirarr Hero, World Tour. Första gången jag spelade det, och trummorna var galet svåra! Jag nöjde mig med att spela gitarr på medium, det ligger någorlunda på min nivå. Kom hem för inte så längesen och nu lyssnar jag på Metallica, men ska väl snart krypa till kojjs. Ska upp vid 10, måste samla ihop yttligare fem gudstjänster till konfirmationen. Så jag och Amanda ska gå imorgon. Kommer att bli hyffsat kul!

Nåja, godnatt allihopa! Hoppas att  ni också är övernaturligt lyckliga och att ni får en skön natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0