"Så länge vi båda andas"

Idag efter skolan när jag gjort mitt engelskaprov gick jag iväg själv på stan för att leta efter någon stor, mysig tröja. Har vetat ha en ganska länge så att jag inte behöver ta morsans tröjor hela tiden. Hur som helst, jag har kollat mina favorit affärer på öster och orkar verkligen inte pallra mig ner till aldelsgatan. Det går ett par fjortisar efter mig och dom är så högljudda att jag slinker in på Åhléns. Jag kan ju alltid kolla bok rean tänker jag, som älskar att läsa.

Jag går iallafall fram till ett bord och gissa vilken bok som ligger och lyser mig rakt upp i ansiktet. Jo, nämligen den fjärde boken i Twilight-serien, "Så länge vi båda andas". Den ligger på REA, nersänkt från 280:- till 179:-. Jag kollar min plånbok, som jag annars aldrig tar med mig, och hittar exakt 180:- i den. Boken MÅSTE verkligen varit ämnad för mig! Ååhh, jag är så glad! Det känns som att jag ätit en hel burk med lyckopiller! Vilket man praktiskt sett kan säga att jag gjort, Twilight är mitt lyckopiller! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0