Segis idag.

Gud jag är verkligen seg! Jag har läst min bok fram till nu, har inte orkar göra någonting annat. Jag är hungrig och trött, skulle passa fint med lite chips och dipp och en bra film nu. Ååhh, chips och dipp! Gud va gott det skulle vara!

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva om. I brist på annat att göra antar jag. Men en sak förstår inte jag. Dom flesta av mina kompisar i klassen pluggar verkligen hela tiden. Jag kan inte komma på något vi ska plugga till? Eller, vi har ju engelska- och matteläxa till typ imorgon, men jag glömde böckerna i skolan så dom får bli lite sena. Det är ingen som märker något iallafall. I synnerhet inte Micke (våran mattelärare).

Det är meningen att sova på nätterna Diana!? Dumma unge, du vet ju att du blir såhär seg när du är trött!
- Ja, jag vet. Jag är en idiot ibland....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0