Småpengar!

Jippie! Jag gick runt lite i huset och hittade massa enkronor liggandes lite här och var. Det första som stiger upp i mitt huvud är:
- Tjoho! Nu kan jag storshoppa i Kaffis!

Ja, kaffis är våran lilla kafeteria i skolan. Okej, det skrev jag bara för att ha något som överskrift, det jag egentligen tänkte säga var att det inte bara är jag som "vaknat på fel sida idag". Har kollat runt på några av mina favoritbloggar och upptäcker att många har en dålig dag. Kenza till exempel har lackat ur på sin lärarvikarie i skolan och Hannah är arg på sig själv (vilket var halvt ledsamt att läsa...). Hmm, det kanske är ett virus? Som fågelinfluensan eller nåt. Eller som AIDS.

Tänkte passa på att upprepa vad som står i den lilla rutan till vänster. David Lindvall, jag älskar dig, du är världens finaste vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0