Snöstorm.

Okej, mitt problem med att inte ha någonting att göra är inte ett så stort problem längre. Det ser inte ut som att det är en så smart idé att gå ut idag. Fönsterna är helt igen snöade, strömmen slås av och på from time to time och grannens enbuske blåste precis sönder. Det har inte varit en sån här jävla snöstorm på hela vintern!
Det blir väl en riktig pluggdag idag med andra ord...får skriva klart provet och engelska läxan som ska vara inlämnad imorgon.

Gud vilket flyt att vi var lediga från skolan just idag! Annars hade vi säkert fått gå dit iallafall. Även fast att brevlådor blåser sönder på min gata. Det hade varit någon bilkrash på Lummelundsväg också, så hela den vägen är typ avspärrad. Pappa hade åkt förbi när han skulle till Själsö. Vilken tur att han inte krockade med dom! Jag tycker synd om honom som är ute och jobbar på landet. Jag menar snöstormen i stan är ganska tuff. Men ute på landet måste den ju vara ännu värre, speciellt i Själsö som ligger så nära havet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0