Träningsvärk.

Nu ska jag alldeles straxt ge mig av till Kornelia, väntar bara på att hon ska ringa. Vi ska nämligen se en skräckis gjord av Stephen King med Johnny Depp i huvudrollen! Kan det bli bättre? Sexiga, heta Johnny Depp på duken i en film skriven av en av mina favorit författare! Sjukt.

Hur som helst. Vi klarade det! Ni kommer väl ihåg att jag sa att jag skulle springa runt ringmuren med Johanna? Vi sprang på, med bara ett par uppehåll. Men det är faktiskt förståeligt med tanke på att vi inte har sprungit sen i somras, och det är ju 3,5 km ändå. Jag har dålig kondis! Så är det bara!

Blää, varför ringer hon inte? Pax slutade väl för ett tag sedan? Och filmen börjar om en timme! Grrr...jag ska skicka ett sms...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0