Trött.

Nu har jag suttit och läst min underbara bok ett tag, men måste slita mig för att plugga till SO.n imorgon. Suck...tänker faktiskt gå och lägga mig efter att jag gjort det. Jag är så himla trött! Sov väl dåligt i natt antar jag. Muse och Rise Against har brunnit i högtalarna sedan jag kom hem, fy Diana, jag får inte knarka sönder dom här banden också! Då har jag snart ingenting att lyssna på.

På senaste tiden har jag varit väldigt tankspridd också, vilket för mig inte är så jätte bra. Ni förstår, låter jag mig tänka på vad jag vill glider mina fantasier iväg till en person. Ingen annan stans, bara till honom. Och visst, det är väl bra på något stadie, men för det mesta gör det mig bara deprimerad. Speciellt när man är så sjukt kär så man inte vet vart man ska göra av sig själv. Men det finns ingen framtid i det hela. Även fast att han tycker om mig med, avståndet gör det för svårt...förlåt. Jag ska inte börja tjata om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0