"Sent" en söndagkväll.

Kanske inte, för klockan är bara 23:15, men med tanke på att det är skola imorgon borde jag ändå sova. Grejen är att, jag orkar inte? Jag sitter och chattar med underbara personer, och lyssnar på underbar rockmusik, vem vill sova då? Äsch, vafan, jag får vara trött imorgon, vi har ändå ingen lång/jobbig dag, för jag tänker inte sova! Sover jag drömmer jag mardrömmar, och jag vaknar inte utav dom längre, så jag plågas bara hela natten, suck.

Hur som helst. Jag har faktiskt varit duktig och ritat en ny design, men jag kan inte ladda upp den eftersom att jag bara kan ta bilder med min webbcam, och den använder jag för tillfället ^^

Bilden får komma upp imorgon istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0