Våffeldag?

Är det våffeldagen idag? Gud, jag måste skaffa mig en kalender! Snart ska jag ut i snöstormen hem till mormor. Vi ska äta våfflor, och sen ska jag väl hem och skriva klart det dumma provet. Även fast att jag skrev klart en berättelse igår så har jag ingen aning om vad min andra ska handla om. Eller jag har en idé, men jag vet inte hur jag ska formulera det på ett bra sätt. Jag menar, hur får man in frågor som "Kunna diskutera och argumentera kring hur olika samhällens syn på sexualitet påverkar individer, förr, nu och i framtiden" i en berättelse?

Ibland förstår jag mig verkligen inte på våran No-lärare. Jaja, jag får göra mitt bästa! Det är ju trots allt det enda jag kan göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0