Vårdag!

Äntligen skiner solen ute igen! Och så sitter jag inne liksom? Vad hände där? Men jag har faktiskt ingenting att göra. Ingen att vara med heller, inte idag. så jag sitter faktiskr INNE och ser hur dammkornen virvlar omkring i solljuset som sipprar in från mitt fönster. Lyssnar på Kent gör jag också. Ladda ner fyra nya album igår, men på något sätt går det inte att ladda in dom i iTunes vilket stör mig enormt.

Hur som helst, filmen blev inte färdiginspelad idag heller. Amanda skulle iväg och Johanna hade feber, så de tre scenerna vi har kvar får vi väl göra imorgon. Onödigt att slösa bort en så fin dag, men det kan inte hjälpas. Deadlinen blev flyttad till onsdag nästa vecka också! Perfekt! Då kan man lägga ner ännu mer tid på att på filmen bra.

Usch, jag har så otroligt tråkigt! Någon som vill gå ner till glassbaren med mig? Den öppnade ju typ i söndags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0