Vårsjuka.

Snuvig, typ sprängande huvudvärk och lite smått med feber, äkta vårsjuka! Därför stannade jag hemma idag. Jag skulle tydligen ha badat idag, skit också, jag var helt bombis att det var imorgon? Ååhh, då måste jag ha ett TILL pinsamt samtal med Bengt (vår idrottslärare) om varför jag inte var och badade...perfekt.

Sen har vi matteprov på torsdag, jag som knappt kan G-kriterierna. Ska ta hem böckerna imorgon och råplugga till ett VG! MVG tänker jag inte ens försöka mig på, när Micke gick igenom det i fredags satt båda jag och David som frågetecken. Jag gav upp redan när jag försökte anteckna vad han sa, jag förstod inte ens vad jag skrev ned! Det var inte värt att försöka ens..

Jaja, skola imorgon iallafall, bara tre dagar kvar till påsklov. Det går att härda ut, sjuk eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0