Ändrade planer...

...eller så var det bara missförstånd. Iallafall, vi åker på torsdag morgon till Stockholm istället, hörde du det David!? Samma båt, yääy!

Haha, inte för att jag tror att det spelar någon större roll för er, men sak samma! Har förresten skrivit klart min packlista, men det känns som att jag har glömt något? Kan ni hjälpa mig? Skriv nere i kommentarsfältet om ni kommer på något jag glömt!

Packlista.
Underkläder
3 par strumpor
1 par sockor
4st tröjor
1 par strumpbyxor
1st jeans/shorts -
beroende på vad jag har på mig när jag åker
1st pyjamas
1st extra tjocktröja
Tandborste
Tandkräm
Hårborste
Hårgelé
Toffsar + blå hårspänne + diadem + bandana
Sminkborttagning
Mascara
Eyeliner + pensel
Kajal
Svart ögonskugga
Täckstift
Nagellack

Mobil
Plånbok
Mobil laddare
iPod
iPod laddare
Block
Penna
Solglasögon
Bok
Kudde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0