Cred!

Nu har min finfina syster åkt tillbaka till Stockholm, och jag sitter och väntar på att David ska smsa mig tillbaka. Annars sitter jag och lyssnar på Paramore, kollar bloggar och tänkte snart göra lunch till mig själv. Oj, va jag blev hungrig nu när jag sa det!

Ååhh, kolla! SMS!

Jaja, jag ska iallafall ge massor med cred till David och Kornelia som faktiskt såg vad det stod på min hand. Ni har skarpa ögon ni! 

Här kommer förresten en bild som Mimmi tog på mig när vi var ute i torsdags.


Jag tycker att den blev skit snygg! <3 

Kommentarer
Postat av: Kornelia

Får man säga detsamma? DU ÄGER DIANA :)<333

2009-05-03 @ 21:22:36
URL: http://korneliadunkels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0