Festen.

Klassfesten var faktiskt jättekul! Vi började med att äta tacos, sen gick alla ut och lekte med Jonas saker. Jag och Johanna tog en långfärd på sparkcykel, vilket orsakade att vi slog oss ganska mycket. Att åka två pers på en liten sparkcykel är inte jätte lätt. När vi blev trötta på det hade vi vattenkrig! Sara hällde kanske en halv pet-flaska över mig. Jag blev dugnsur!
Ja, Sebbe blev blötast, men han var frivillig. Tillslut blev vi tillsagda, så vi gick in igen. Då hade jag och Ville popcornkrig! Jag har massa popkornslulor i mitt hår xD

Sen gick dom flesta, och jag spelade cs mot Johanna. Det var första gången någonsin jag spelade det spelet, det var faktiskt hyffsat kul. Nu ska jag snart sova. Ska upp till kyrkan imorgon med Nina. Konfirmation ni vet.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0