Klantiga fan, Diana...

Det blir verkligen sena kvällar nu...usch, jag är så trött, men kan inte slita mig från datorn.

Jag ramlade på cykeln idag förresten. Eller okej, jag cyklade in i en lyktstolpe, klantig som jag är...skrapade flitigt upp armbågen och knät. Regält. Och så fick jag några sår i handen också. Men det hemskaste av allt, min gråa favorit tröja gick sönder! Hur ska jag nu kunna fortsätta leva?!

Okej, det är bara ett litet hål, jag överreagerar. Jag vet.

Hur som helst, en viss person typ dränkte såren i alsolsprit, och fysatan va det sved! Jag är inte den typen av människa som klagar, men det gjorde faktiskt ont...

Kommentarer
Postat av: Kornelia

Haha, du måste lära dig! reJält. Med JJJJJJ! :)<33

2009-05-31 @ 11:25:42
URL: http://korneliadunkels.blogg.se/
Postat av: Nina

Man måste ju göra det för att det ska bli rent...

2009-05-31 @ 19:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0