Överlycklig!

Lilla jag far iväg till Stockholm nästa helg! Det är faktiskt sant! Eller, den här gången åker jag inte ensam. Mamma följer med upp. Vi ska bo i min fasters lägenhet mitt inne i centrum eftersom att hon med familj ska åka bort över kristihimmel. Det var ju faktiskt planerat att jag skulle få åka upp den helgen iallafall. Men jag hittade ingenstans att bo, så allt ställdes in.

Det gjorde mig superledsen eftersom att det finns en viss person där uppe som jag skulle träffa, ja som jag alltid träffar när jag är där. Då tyckte mamma så synd om mig eftersom att hon vet hur mycket bara en dag med honom betyder för mig, så hon föreslog att vi skulle åka tillsammans!

Sen var det ju en massa annat strul, självfallet, men nu kommer vi faktiskt iväg! Jag har världens bästa mamma!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis lilla gumman! :D

2009-05-14 @ 22:27:59
URL: http://eonamaria.blogg.se/
Postat av: amanda

säkert att du ska träffa honom gumman? du vet ju hur piss du kommer må sen. :(

2009-05-15 @ 06:16:47
URL: http://amandasollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0