Senaste nytt från lilla datasalen.

Folk gillade tydligen mitt serieskapande! Då kanske det kommer upp en liten serie då och då.

Jag skrev precis klart min uppsats om leddjur. Det var inte så mycket kvar på den som jag hade trott. Så det var inte så mycket mer att skriva. Men nu är den iallafall klar och jag har en mindre sak att plugga till ikväll. Perfekt!

Något som inte är perfekt är dock att mellanslagstangenten på mitt skrivbord dampar. Skolans datorer asså...suck. Annars skriker killarna på i bakgrunden och jag är förvånad över att vi inte fått någon utskällning. Vi borde ju höras över hela korridoren.

Lektionen slutar om 3 minuter, gud va skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0