Skola.

Sitter och jobbar på mitt svenska arbete som ska vara färdigt den 15 maj. Suck, jag slutar inte förrän en timme och typ 10min. Har jag bara suttit här i en halvtimme? 

Har inte så mycket att skriva om annars, jag försov mig i morse. Vaknade halv 8 och var tvungen att stressa som tusan. I all hast glömde jag min tjocktröja, så Kornelia var gullig och lånade ut en av sina till mig. Hon har ju med hela sin garderob i väskan på tisdagar då vi har idrott som första lektion. Det är lite kul att se henne ta fram tröja efter tröja och höra hennes små rop "asså, kan jag ha den här? Eller är det för mycket? Jag kanske bara ska ta linnet och strunta i shortsen?" haha!

Kommentarer
Postat av: Kornelia

MEEN, hahahah! ;)<3

2009-05-05 @ 20:55:22
URL: http://korneliadunkels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0