Spindelfobi...

Det har inte blivit så mycket skrivande idag. Men det är knappt så att jag varit hemma!

Iallafall, det var meningen att jag och Josefine skulle bada idag, men det var svallvågor vid kallis, och det var verkligen SVINKALLT! Klockan är nu 00.53, men kommer säkert slå om vilken minut som helst.
Jag ska snart sova, jag är verkligen dödstrött...

Det ramlade ner en spindel från taket rakt ner i min säng för kanske två timmar sedan. För er som inte vet är jag livrädd för spindlar, jag vet inte varför, men det finns inget som skrämmer mig mer än spindlar.
Då David var den enda som var med mig i huset fick jag försöka leta reda på den själv. Med tårarna rinnandes ner för kinderna (töntig som jag är) slet jag ur alla lakan ur sängen, men jag kunde inte hitta den.

Så jag har ingen aning om vart den tog vägen, vilket gör att det känns som att det kryper över hela kroppen. Nåja, nu ska jag sova. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0