A place for me?

Har du någon gång känt att du inte passar in. Att du upprepade gånger tänkt "jag hör inte hemma här". I så fall är vi två. Jag vet att jag är annorlunda, och jag trivs med det. Jag skäms inte över mig själv för att jag är som jag är. Jag är faktiskt stolt över det. Men samtidigt hittar jag ingen plats.

Jag springer omkring men jag kommer inte någonstans utan att känna att jag sticker ut alldeles för mycket, vilket får min självkänsla att sjunka allt mer mot bottnen. Tankarna malandes i skallen "jag passar inte in. Jag passar inte in".


Kommentarer
Postat av: Johanna

Som sakt, mitt erbjudande kvarstår, men du kanske känner att du inte passar in hos oss heller? Annars är du varmt välkommen <3

2009-05-12 @ 21:44:27
URL: http://eonamaria.blogg.se/
Postat av: AMANDA

varför ska du behöva välja?

2009-05-13 @ 19:03:23
URL: http://amandasollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0