Amanda Gästbloggar

Hejsan svejsan Amanda här♥
Idag har jag och Diana varit väldigt härliga tycker jag.
När vi skulle åka skridskor så åkte vi runt runt i våran "onda cirkel" där man bara får åka åt ett speciellt håll annars får man otur. Och om någon står i vägen måste man spotta över axeln två gånger.
Så döpte vi om oss till Rydolf och Musslan. Har ingen aning varför riktigt, men det var fint att bara få vara så där barnslig.
Hela klassen tyckte verkligen att vi var jätte konstiga, men vi är konstiga so what? Det gör oss bara unika för att vi vågar vara barnsliga när vi känner för det utan att bry sig vad någon tycker.
För övrigt så har vi druckit te och kollat lite på vänner,pratat och jag lockade dianas hår.
Alldeles strax ska vi äta hamburgare sen bär det av till Visborg för drama gruppen♥
Det var väl allt för mig antar jag.

P.s Dianas nya låt är jätte fin♥ D.s



En gammal bild som säger mer än tusen ord på mig,Diana och Johanna då vi dricker nutti cola nutt


Kommentarer
Postat av: anouk

Vilen fin header:D

2009-11-09 @ 21:26:08
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0