Dagbok.

Haha, jag blev hemskickad av våran matte/no lärare från skolan idag.
Hon tyckte att jag var så förkyld att jag skulle gå hem. Det var ju skönt att jag fick göra matteprovet iallafall som för övrigt gick bra! Ja, jag tror det iallafall. När jag kom hem gick jag och la mig. Det var skönt och det känns inte fullt så jobbigt att sitta uppe, även fast jag har feber och snuva.

Men jag ger mig inte!
Jag tänker gå till skolan imorgon iallafall. Älskade, söta Josefine kommer imorgon!!!! ♥
Tog förresten Sagas intiativ och smsade 118118, dom vet inte vem jag är!

"Hej! Vi finner ingen Diana Martin i Visby. Vi tror dock att hon är en jätte härlig tjej som är omtyckt av många. Vi tror att Diana är en fartfylld tjej som gillar att hoppa fallskärm, spela biljard och läsa språk."

Vad hände där liksom!? Fallskärm, jag?


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag kommer :) träffa diana<3

du är otroligt fin, vet du det?

Fallskärm ;P haha

2009-11-05 @ 20:00:26
URL: http://josefineullberg.blogg.se/
Postat av: malin

hahahahahahahaha!!!!

2009-11-05 @ 21:58:24
URL: http://teddyochfreddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0