Fint <3

Ja, jag har alltså varit på Fenix ikväll!
Det har varit en jättemysig kväll. Verkligen. Och William och Anton var jätteduktiga, fast det var en lite mysko snubbe som uppträdde efter dom. Albin, du gjorde låten 10x bättre än honom.
Nästan hela kyrkan var där. Vi har så himla kul tillsammans tycker jag.

Jag är typ "mindreader" också!
Eller så känner jag bara Embla och Amanda väldigt bra. Plus min mobil. Fast det är ju coolare att vara mindreader........
Förresten! jag är Rudolf med Röda Mulen! Min näsa är verkligen jätteröd för att jag är förkyld. Det är inte fint. Mamma skrattar åt mig.

Jag vill bara tillägga att Embla är fin. Jag älskar henne.



    


 




Kommentarer
Postat av: malin

önskar att jag hade varit där!!!! :(

2009-11-05 @ 17:22:07
URL: http://teddyochfreddy.blogg.se/
Postat av: Embla

JAG ÄLSKAR DIG; DU ÄR FINAST<3

2009-11-05 @ 21:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0