Everything will be alright.

Bara en vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka tills jag åker hem igen. Tidsmässigt också! Jag saknar alla där hemma jättemycket. Hoppas att ni inte har glömt bort mig, eller att någon snott åt sig min roll i julspelet! :o

Jag är trött, men jag har inte lika ont i nacken längre iallafall! Det var nog inte nackspärr, hade säkert bara sträckt mig på något dumt sätt. Klantig som jag är liskom. Det är kolsvart ute. Det gör mig tankspridd. Osocial kan man också kalla det.

Och fast han ingen krona bär, en ku-ung han är<3

Pappa kommer hit ikväll! Han borde vara i Nynäshamn typ nu. Om ni undrar över varför det står som det gör över är det en sång som jag och pappa alltid sjöng när jag var liten. På träslöjden en gång sågade jag ut en krona och skrev den sången. Den står på pappas skrivbord nu. Jag saknar min pappa. Jag älskar min pappa.

 

Pappa, Pappa
É du det?
Då är det också det du är.
Och fast han ingen krona bär,
En Kung han är.


Pappa är min Kung och jag är hans Prinsessa, så har det ju alltid varit. Så kommer det alltid förbli.


Kommentarer
Postat av: malin

åh vad fint :) <3

du är fin..

kom hem, jag saknar dig... :(

2009-11-29 @ 23:43:26
URL: http://teddyochfreddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0