Godkväll gott folk!

Hemma från dramat nu!
Det var varit skitkul som alltid. Jag älskar verkligen gemenskapen i dramagruppen. Det är härligt. I natt sov jag bara 5 timmar, igen. Så om en liten stund ska jag sätta på mig min (eller kanske inte alls min...) pyjamaströja och sen läsa A6171 som ska vara utläst till nästa vecka.

Jag kom på idag att jag ska åka iväg på Prao om två veckor...

Jag kommer att sakna alla jättemycket... :(
Även fast att jag kommer träffa vissa i Stockholm under deras Praovecka, men iallafall. Ni andra då!? Ojojoj, vad ska jag ta mig till...?

 


Jag vill för övrigt bara säga att jag älskar den här bilden, tyckte att jag lyckades riktigt bra med den! Från William och Antons spelning på Fenix!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0