Höstrocken + Geek-kväll ♥

Happy Face Diana!!

Jag fick VG+ på matteprovet!!! Jag är så himla glad, jag suger på matte! Bästa resultatet hittills!
Idag var det höstrocken i skolan, alla var verkligen superduktiga! Vissa var så bra att håret reste sig på armarna, och jag förstår inte hur EN människa kan behärska typ ALLA instrument? Det är skumt.

Jag har kommit fram till nu att jag verkligen hatar fjortisar, och speciellt skrikande fjortisar som gör så att man får tinitus...grr...

Geek-kväll...
Snart ska jag kila ner till Amanda. Vi ska ha Geek-kväll och baka pepparkakor, äta chili-cheese-crunches och spela tv-spel! Det kommer att bli kul. Tror vi ska se på Romeo + Juliet också.

 

Finfin kväll och Finfin dag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0